Сякаш си тук , изпълнява Янис Плутархос

Томето

>http://i48.vbox7.com/player/ext.swf?vid=1fdd5e22</object>

Посвещавам на Томето

Когато мълчанието ме обгърне,  а самотата ме притисне   силно

цялата земя се побира в една затворена стая

Това са мигове, в които искам да се втурна навън,

да те намеря и да те взема в прегръдките си

И измислям какво ще ти кажа

Говоря сам и си отговарям

Играя двете роли  тайно,

играя двете роли всяка вечер

защото за мен сякаш си тук…

Да, прекарвам вечерите сякаш си тук и

търсиш любовта ми,

сякаш си тук …

About trifoni

Svetlana Trifonovska is an investigative journalist who has worked in politics, the judiciary, business, tourism, agribusiness, food and wine and forests. Writes film script. Светлана Трифоновска е разследващ журналист, който е работил в сферата на политиката, съдебната власт, бизнеса, агробизнес, гори, вина, храни, туризъм и култура. Автор на филмови сценарий.
Публикувано на Тома Трифоновски, Uncategorized. Запазване в отметки на връзката.

1 Responses to Сякаш си тук , изпълнява Янис Плутархос

  1. Dina каза:

    People nolrlmay pay me for this and you are giving it away!

Вашият коментар